Катерина Ковальчук полюбляє класику фотомистецтва

вторник, 14 января 2014 г.

Сьогодні автор блогу «Інформаційний Хмельницький» познайомить своїх читачів з молодим хмельницьким фотографом Катериною Ковальчук, яка декілька років назад знайшла свій творчий шлях і вирішила повністю присвятити свій вільний час фотографії. Вісімнадцятирічна дівчина полюбляє подорожувати, захоплюється літературою, постійно навчається та вдосконалюється. А що їй найбільше подобається у фотографії – зараз з’ясуємо!

Аліна Безугла: - Фотографія щось докорінно змінила у твоєму житті?

Катя Ковальчук: - Завдяки фотографії я отримала спілкування з новими людьми, нові емоції, характер. Я полюбляю фотографувати дітей завдяки їх щирим емоціям, це дуже цікаво. Я відвідую майстер класи з фотографії: на них можна отримати нові знання, інформації, поспілкуватись з колегами, познайомитись з кимось новим. Можна дізнатись багато нових нюансів, на які раніше не звертала увагу.

Аліна Безугла: - Як і коли ти зрозуміла, що фотографія – це твоє?

Катя Ковальчук: - В мене все відбувалось досить поступово. В жовтні 2010 року я дійсно захопилась цим напрямком. Почала ходити на курси, придбала техніку, навчалась.

Аліна Безугла: - Ти нагороджена дипломом за перемогу у конкурсі аматорської фотографії «Україна в об’єктиві». Розкажи, будь-ласка, як ти приймала участь, які були емоції під час очікування результатів, які були емоції, коли вони стали відомі.

Катя Ковальчук: - Взагалі це було досить весело. Я побачила конкурс, подумала, а чому б не спробувати? Зробила слайд-шоу, відправила. Результати я отримала о третій годині ночі, оголосили про мою перемогу. Я була дуже щаслива!

Аліна Безугла: - Чого б ти хотіла досягти через декілька років?

Катя Ковальчук: - Через декілька років хотілось би мати свою фотостудію, можливо маленьку фото школу чи фотогурток. В студії наразі я особливо не знімаю, але вже починаю цим займатись. Раніше більше фотографувала на природі. Мрію про власну фотовиставку, тому що вважаю, що вони відіграють велику роль у розвитку, у людини є можливість заявити про себе, як про професіонала. Але потрібно бути впевненим у своїх роботах, я б хотіла виставку, щоб передати людям свої емоції.

Аліна Безугла: - Як ти проводиш свій вільний час?

Катя Ковальчук: - Люблю книги читати, музику слухати, полюбляю творчість. Книги подобаються досить різні. З останнього, що я прочитала, це Шарлотта Бронте «Джейн Ейр». Часто фотографую просто для душі.

Аліна Безугла: - Чи полюбляє фотограф – фотографуватись? І як взагалі себе відчуваєш у ролі моделі?

Катя Ковальчук: - В перші рази було досить складно. Це залежить ще від того, хто фотографує. Була в знайомої на зйомці, дуже дуріли, кадри вийшли емоційні, гарні.

Аліна Безугла: - Яким фото жанрам віддаєш перевагу?

Катя Ковальчук: - Часто кажуть, що важко знімати дітей. Хоча мені, навпаки, це дуже подобається. З дитиною набагато легше співпрацювати, ніж з дорослою людиною. Діти завжди щирі. В них не награні емоції, вони справжні.

Аліна Безугла: - Якою є твоя фотографія?

Катя Ковальчук: - В обробці фото я дотримуюсь класики. Вважаю, що людям мають подобатись фото і через п’ять і через десять років, і головне - фото мають бути красивими.
Share this article :

0 коммент.:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Alina Vozna. Photography and impressions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger