Львівський гурт «Illusions» у Хмельницькому: «Ми якось швидко стали один одному рідними»

суббота, 15 июня 2013 г.

Сьогодні у «Інформаційного Хмельницького» з’явилася можливість поспілкуватися з представниками молодого і талановитого гурту «Illusions», виступ якого відбудеться 20 червня 2013 року о 19 годині у приміщенні монотеатру "Кут"(вул. Проскурівського Підпілля, 34). Роксолана Пахолків, Єгор Грушин та Андрій Бочко створюють музичні твори, що надихають, відкривають неокласичний рок для слухачів. Композиції «Heavens» та «Dance of Fire» вже зайняли провідні місця у переліку сучасних музичних уподобань автора «Інформаційного Хмельницького». Усі прихильники творчості гурту «Illusions» та ті, хто лише відкриває для себе сучасний неокласичний рок та композиції цього колективу, можуть дізнатися більше про творчість, виступи, повсякденне життя, захоплення та плани на майбутнє усіх трьох учасників гурту.

Інформаційний Хмельницький: - Вивчаючи біографію гурту, я знайшла згадку про дату його створення. Це відбулося 8 травня 2011 року. З тих пір минуло два роки. Чи могли ви ще два роки назад уявити, що ваше життя докорінно зміниться, і що змінилося саме для вас?

Роксолана Пахолків: - Протягом цих двох років, усі ми якимось чином змінювались, і я в тому числі. Насамперед, я знайшла двох друзів і дуже рада, що такі люди, як Єгор та Андрій, є в моєму житті. Я часто приймала участь у різних проектах, але тут ситуація була інакша, тому що я – одна з його ініціаторів і віднеслась до його створення досить серйозно. Що змінилось? Я вчилась імпровізувати, застосовувати свої композиторські навички, ухилятися від тих рамок, які на мене наклала академічна музика. І взагалі, свого роду публічність, заставляє бути до себе більш вимогливою і більше працювати над собою. А ще ми відкатали два всеукраїнські тури і мали нагоду познайомитись з різними містами,їх самобутністю,людьми та їх своєрідною ментальністю в кожному місті. Це дуже цікаво.

Єгор Грушин: - Насамперед, це переїзд до Львова. Неможливо було б інтенсивно працювати на відстані. Десь з переїздом почався новий етап в житті та розвитку. Це був новий виклик для мене і я був радий його прийняти.

Інформаційний Хмельницький: - Переїзд відбувся вже після заснування гурту?

Єгор Грушин: - Якось одночасно. В принципі, заради цього. Але спочатку це не планувалось, як повний переїзд, а тільки на кілька місяців роботи над альбомом.

Інформаційний Хмельницький: - Як була створена назва гурту?

Андрій Бочко: - Назва гурту виникла з назви композиції Illusion, першої, яку ми зробили, зібравшись всі разом. Все вийшло так просто, хоча намагалися думати над іншими варіантами, але цей якось сам закріпився.

Інформаційний Хмельницький: - Творча діяльність гурту, напевно, забирає чимало часу. Репетиції, запис композицій, гастролі, виступи у різних містах та навіть у різних заходах у власному місті. Наскільки складно поєднувати публічну діяльність з навчанням, роботою? Чи залишається час ще на якість захоплення та хобі? Відпочинок?

Роксолана Пахолків: - Так, погоджуюся, не просто. Графіки в мене були настільки щільні, що дотепер не можу усвідомити, як мені вдавалося окрім діяльності з гуртом, бути відмінницею, їздити по конкурсах від Музичної Академії, і доволі багато часу проводити за кордоном у складі інших музичних колективів. А окрім того, я отримувала перші місця на конкурсах в області літератури та журналістики (це все під час діяльності гурту, до того у мене ще інші захоплення були), і трохи працювала пишучи статті.

Єгор Грушин: - Повноцінно суміщати все вдається. Але зараз хочеться більше роботи, ніж відпочинку. Дуже багато ідей, планів, не на один місяць вперед. І насправді, тієї кількості репетицій, концертів, та студійних днів замало. Хочеться ще більше.

Андрій Бочко: - Для мене музика, це моє життя зараз, на даний момент. Може колись все зміниться, я ще цього не знаю, але зараз це те, чим я живу. І тому, переважно весь мій вільний від роботи час, пов'язаний з музикою і гуртом.

Інформаційний Хмельницький: - Роксолано, які це саме були конкурси в області літератури та журналістики, чи не було бажання проявити свої здібності в професійному плані? Також, гадаю, читачам буде цікаво дізнатися більш детально про закордонні конкурси.

Роксолана Пахолків: - Я два рази подавала себе на всеукраїнські конкурси. Перший раз по літературі мала перше місце. З дитинства пишу вірші, закінчила позашкільну освіту в літературно-журналістській студії. На Книжковому Львівському Форумі мали літературні читання в рамках форуму. Щодо журналістики, то мені єдиній дали місце і три сертифікати на стажування, власний блог і навчання. Я трохи працювала в ратуші і викладала інформацію на сайті Львівської ради, брала інтерв’ю, видавалась у львівській газеті. Але далі піти не змогла. На пару місяців виїхала в Італії та Іспанію, а там навчання, гурт, гастролі, конкурси. Може повернусь, як більше часу матиму. В мене не було закордонних конкурсів. Я не раз була на всеукраїнських і міжнародних конкурсах, але вони відбувалися в Україні. Я була дипломантом і лауреатом в області сольної гри і камерного ансамблю. А за кордоном я дала більше сотні концертів та брала участь у фестивалі. У кінці травня відбулося 4 концерти у Польщі на фестивалі «Українська весна».

Інформаційний Хмельницький:- Коли відбулися перші два тури і у яких містах ви побували під час їх проведення? Де публіка приймала особливо прихильно? Яке місто найбільше запам’яталось?

Роксолана Пахолків: - Перший тур був після випуску нашого альбому, а другий, триває зараз. Ми вже відкатали перший півтур, а з Хмельницького починається другий півтур, ми робили перерву, бо в мене державні. Окрім Львова, були у Івано-Франківську, Києві, Тернополі.

Єгор Грушин: Дуже подобається в багатьох містах. З останнього часу можу виділити Луцьк та Білу Церкву. Також дуже люблю приїжджати до Києва, Тернополя. На щастя, незабаром відкриємо багато нових міст, де ще не виступали.

Інформаційний Хмельницький: Андрій, а які враження у вас залишились від першого всеукраїнського туру, що сподобалось, запам’яталось, як реагувала публіка?

Андрій Бочко: - Враження були звісно різні. Ми ще не виступали, а одразу записали альбом, випустили і поїхали в тур. Звісно нас ніхто не знав, люди не знали, як реагувати на нашу музику, тому складно іноді було знайти контакт зі слухачами. Найкращий концерт першого туру то звісно був у Франківську, була дуже класна підтримка публіки, і цей концерт мабуть ще надовго запам’ятається.

Інформаційний Хмельницький: - Роксолано, які плани на майбутнє після закінчення навчання?

Роксолана Пахолків: - Я отримую бакалавра цього року. Планів багато, спочатку хочу отримати водійські права, а далі побачимо.

Інформаційний Хмельницький: - З якого приблизно віку ви почали займатися музикою та виступати? Вже з самого дитинства розуміли, що музика – це ваше покликання?

Роксолана Пахолків: - Я вже третє, як мінімум, чи четверте покоління музикантів в родині, це було зрозуміло, що я в це піду. Єдине, що я не з віолончелі починала, а зі скрипки. Потім твердо заявила, що хочу грати на віолончелі і не шкодую по сьогоднішній день.

Інформаційний Хмельницький: - Єгор, а як починався ваш творчий шлях? Чи завжди ви хотіли пов’язати свою діяльність з музикою?

Єгор Грушин: - Напевно, робив я для цього значно більше, ніж хотів це робити. Колись захотілось спочатку навчитись грати на саксофоні, але взяли на фортепіано. І слава Богу. Потім, десь у класі шостому зрозумів, що дуже люблю скрипку, але вже було пізно щось змінювати і не варто. Але творчий шлях почався у 2010 році, коли почав писати музику.

Інформаційний Хмельницький:- А у Хмельницькому раніше бували?

Єгор Грушин: - Ні, ще жодного разу.

Інформаційний Хмельницький: - У вас дуже багато цікавих композицій, чи є серед них улюблені?

Роксолана Пахолків: - Для мене улюбленими є ті, які нові. Зараз це пісня «Твої слова», яка увійде до другого альбому.

Інформаційний Хмельницький: - Єгор, що для вас є джерелом натхнення?

Єгор Грушин: - Мене надихає те, що мене оточує. Напевно все в комплексі, і люди, і події, що відбуваються в житті. Я не скажу, що дуже легко черпаю натхнення з усього, що бачу. Мене важко вразити. І насправді, чим далі – тим важче. Але якщо мене щось дійсно вражає, то це дуже багато значить насамперед для мене. В мене дуже мало композицій, написаних під впливом муз. Мені не потрібні якісь любовні історії чи романтика, щоб написати музику. Але коли такі моменти все ж трапляються, головне, щоб про це знали дві людини. Я і муза. Я можу сісти, сказати – сьогодні я маю написати твір. Сьогодні мені це хочеться – і я його напишу. В якомусь сенсі, мої бажання і є моїм натхненням. Якось так.

Інформаційний Хмельницький: - Чи є у вас улюблені музичні гурти, виконавці? Яка музика вплинула на вас?

Єгор Грушин: - Улюблені гурти та виконавці: «Океан Ельзи», «Muse», «Фіолет», «Ludovico Einaudi». Колись давно почув одну з пісень Вакарчука, і вона вплинула в майбутньому на моє бажання займатись не просто музикою, але й композиторською діяльністю.

Інформаційний Хмельницький: - Вас у гурті троє. На мій погляд, співпраця у колективі, особливо творчому колективі, набагато складніша, ніж сольні виступи, тому що необхідно враховувати не тільки свої бажання, але й міркування своїх колег. Як довго ви звикали один до одного на початку вашої співпраці?

Єгор Грушин: - Насправді для мене це зовсім різні концерти, зовсім різна музика, і різна творчість. Маю на увазі сольну творчість та гурт. Звикав я дуже швидко і легко, тому що мені це подобається. Справді, коли я роблю власний матеріал, я собі і король, і служка, і можу робити все, що забажаю. А тут ми все обговорюємо, вносимо пропозиції на розгляд. Буває таке, що відстоюємо свою позицію, і потім вже виходить так, як звучить. І це чудово. Тут ми працюємо як команда. А щодо звикання один до одного, то ми якось швидко стали один одному рідними. Напевно, навіть швидше, ніж почали непогано грати.

Андрій Бочко: - Ми не довго звикали, враховуючи, що з Роксоланою я грав і до того у попередньому гурті, а з Єгором у нас виявилось багато спільних музичних інтересів, ми якби потрапили на одну хвилю, і тому працювати було цікаво, бо для нас усіх це було щось нове. Так іноді буває, коли люди одразу спрацьовуються, так вийшло і у нас. Звісно, сперечались, кожний намагався подати щось своє, але без цього і не обходиться жоден творчий процес. В результаті все одно маємо результат, і головне, що він нам самим подобається.

Інформаційний Хмельницький: - А як часто ви збираєтесь на репетиції, де звичайно виступаєте у Львові? Якою є творча діяльність гурту в період, коли немає подорожей по іншим містам України?

Єгор Грушин: - У Львові виступаємо в різних місцях, в залежності від події. І виступаємо у Львові ми не частіше, ніж, наприклад, в Києві. Зараз наша творча діяльність окрім концертів - це робота над новим альбомом. Репетируємо, робимо аранжування, записуємось на студії. І вже чекаємо осінь, щоб показати результат роботи людям.

Інформаційний Хмельницький: - Які пісні з вашого репертуару зможе почути хмельницька публіка?

Роксолана Пахолків: - Зможе почути пісні з першого альбому та деякі, що увійдуть у другий.

Спілкування з львівським гуртом «Illusions» було приємним, цікавим та пізнавальним. Їх концерт відбудеться у нашому місті вже у наступний четвер, 20 червня. А в очікуванні цієї події, раджу звернути увагу на композиції Illusions: «Heavens», «Illusion», «Restless» та багато інших. Вони вас не розчарують!

Аліна Безугла
Share this article :

1 комментарий:

  1. Интересное интервью )).Приятно, что у нас есть люди, получающие удовольствие от своей работы. Но вот рекламная компания у гурта слабо организована была, даже в центре не помню, чтобы были какие-то афишы! Хорошо было бы,чтобы музыканты популяризировали свою музыку- может выкладывать ссылки на музыкальные фрагменты или еще как-то через социальные сети.

    ОтветитьУдалить

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Alina Vozna. Photography and impressions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger