Фотограф Катя Данилишина продемонструвала "Яскраві моменти нашого життя"

суббота, 5 октября 2013 г.

4 жовтня 2013 року о 16:00 у приміщенні 3 D кінотеатру «Multi-plex holding» (2-й поверх ТЦ «Оазис»)було досить багатолюдно. Представники ЗМІ та соціальних медіа, колеги, друзі та знайомі Катерини Данилишиної зібралися на відкриття її персональної фотовиставки «Яскраві моменти нашого життя». Автор блогу «Інформаційний Хмельницький» мала можливість поспілкуватися з цією талановитою людиною, яка успішно проявляє себе у різних сферах та допомагає іншим назавжди зберегти найяскравіші моменти та емоції на фотопапері. Як їй це все вдається – спробуємо зараз з’ясувати.

Відкриття "Яскравих моментів нашого життя" відбулося у дружньому колі
Інформаційний Хмельницький: - Катя, коли виникла ідея організації вашої персональної фотовиставки «Яскраві моменти нашого життя»?

Катя Данилишина: -Це сталось приблизно місяць тому. Коли мені запропонували її провести, я звичайно на це погодилась. Мені було приємно, що мої роботи гідні цього.

Інформаційний Хмельницький: - Скільки робіт усього представлено?

Катя Данилишина: - Представлено 32 роботи. Тематика поділена на 2 частини. Перша частина – це дитяча,друга – це фотосесії дорослих.

Інформаційний Хмельницький: - Ви фотографуєте колег?

Катя Данилишина: -Так. Коли фотограф стає на місце моделі, він забуває що він фотограф, і довіряє себе повністю в руки майстра. Питає, «що мені робити»?, «як мені стати»?, тобто задає звичайні запитання, які задають люди, що не мають до фотографії ніякого відношення.

Інформаційний Хмельницький: - Як взагалі відбувається процес підготовки?

Катя Данилишина: - Відбір фото є досить важкою стадією підготовки до виставки. Це велика відповідальність, хотілось показати максимально різних людей, різні пори року.

Інформаційний Хмельницький: - Як давно ви почали займатися фотографією?

Катерина Данилишина на відкритті своєї персональної фотовиставки
Катя Данилишина: - Я у цій сфері четвертий рік. Практично одразу почала працювати на комерційній основі. Деколи влаштовую й некомерційні тематичні зйомки. Активно, можна сказати, працюю три роки.

Інформаційний Хмельницький: - Які переваги та недоліки у цій роботі?

Катя Данилишина: - Аліна, переваг багато, тому що це робота, яка подобається мені, яка дозволяє самій розпоряджатися своїм часом. Робота приносить велике задоволення, тому що я бачу радість моїх клієнтів. А ще, усі мої клієнти з якими я працювала, надзвичайно чудові і щирі люди, з такими завжди приємно спілкуватися. Але, наприклад, деколи люди замовляють дату зйомки за рік наперед, і я знаю, що в такий день я не маю права, наприклад, хворіти чи кудись поїхати . Це дуже відповідальна робота.

Інформаційний Хмельницький: - Улюблені місця для проведення весільної фотосесії?

Катя Данилишина: - Улюблених місць немає, і немає таких місць, які я не люблю, в принципі. Перед весіллям ми завжди обговорюємо, куди ми маємо їхати, що маємо знімати. Я люблю простір, люблю фотографувати на природі.

Пишемо інтерв'ю для блогу "Інформаційний Хмельницький"
Інформаційний Хмельницький: - Катя, як вам вдається поєднувати материнство та кар’єру?

Катя Данилишина: - Так, я мама двох прекрасних діток. Мені часто допомагають бабусі, також нерідко залишається з синочками і мій чоловік, за що йому дуже вдячна. Щаслива жінка - це жінка яка має можливість себе реалізувати. Тому стараюсь поєднувати, хоча й трошки важко.

Інформаційний Хмельницький: - Які емоції відчуваєте перед відкриттям виставки?

Катя Данилишина: - Раніше я приймала участь у колективних фотовиставках, але особиста - вперше. Тому хвилювання, звичайно, присутнє. Крім цього я відчуваю радість, натхнення, чудові емоції.

Фотографії Катерини Данилишиної демонструють різні типи жіночої краси та різні образи, створювати більшу частину з яких допомагала візажист Анна Мосюк, яку також можна було побачити на урочистому відкритті та дізнатися про її враження: «Замечательное впечатление о выставке. Думаю, она многих не оставит равнодушными, потому что это выставка высококлассного профессионала и очень-очень хорошего человека. Ведь Катюша в каждую роботу вкладывает частичку своей души. Нравятся все работы,и очень сложно выделить лучшую, так как многие для меня несут свою энергетику и воспоминания, так как мне повезло принимать участие в подготовке очень многих фотографий, как визажисту». Окрім Анни, висловили свою думку професійні фотографи Сергій Зисько та Ольга Гриппа, яких також можна було побачити вчора у «Мультиплексі».

Сергій Зисько: «Мені все дуже подобається, я з цією дівчиною багато років знайомий. Цікаво було подивитися на те, чого вона досягнула. Вона працює у дуже цікавому стилі».

Ольга Гриппа: «Я в восторге. Это такие потрясающие эмоции, настолько стильно, настолько утонченно, со вкусом. Я никогда не сомневалась в Катиных способностях и возможностях. Эта выставка еще раз подтверждает ее высочайший уровень, она большая умничка!»
Пишу відгук до "Книги побажань" = )

Кожен бажаючий міг висловити свої емоції у письмовій формі і залишити відгук у «Книзі побажань». Першим скористався цією нагодою хмельницький фотограф Олег Андрусевич.

Информационный Хмельницкий: - Олег, какое впечатление на вас произвело открытие фотовыставки?

Олег Андрусевич: - Катеринка подготовила очень хорошие работы, они все позитивные, светлые, добрые. Ее работы всегда приятно смотреть и с каждым разом они становятся лучше!

Информационный Хмельницкий: - Ваша любимая работа? Есть ли она?

Олег Андрусевич: - Есть, но не скажу! Пусть это останется тайной.

Информационный Хмельницкий: - Вы сами планируете организацию подобных мероприятий?

Олег Андрусевич: - Я участвовал в фотопроектах, но для персональной выставки мне еще не хватает материала! Нравится тематическая съемка, портретная, свадебная. Я увлекаюсь фентезийными и историческими играми , поэтому часто снимаю ребят, которые одеты в костюмы героев книг фильмов! А главное в нашей работе это люди которых мы снимаем- они нас вдохновляют и помогают передать наше виденье мира!

Роботи Каті Данилишиної, представлені на фотовиставці у приміщенні 3 D кінотеатру «Multi-plex holding», викликають у відвідувачів досить позитивні емоції та враження, та це й не дивно, враховуючи те, що вони випромінюють справжню красу та щирість, є досить оригінальними, творчими та унікальними. Вітаємо з відкриттям персональної фотовиставки!
Share this article :

1 комментарий:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Alina Vozna. Photography and impressions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger