Скрипка завела Антона Вараницю до Європи та Китаю

вторник, 1 октября 2013 г.

У нашого сьогоднішнього гостя, музика асоціюється з життям, постійним рухом вперед, емоціями, переживаннями, враженнями, любов’ю, що надихає на творчість. Відомі композиції у виконанні талановитого скрипаля, хмельничани можуть регулярно слухати на міських концертах та інколи на вулицях міста. Сьогодні, як ви вже здогадалися, автор блогу «Інформаційний Хмельницький» мала змогу поспілкуватися з Антоном Вараницею щодо його творчості, захоплень та планів на майбутнє.

Інформаційний Хмельницький: - Антон, розкажи будь-ласка, як почався твій музичний шлях?

Антон Вараниця: - Все відбувалося досить незвично. Коли мені було 8 років, батьки вирішили завести мене в музичну школу. Батько грав на скрипці, він самоучка, тобто на музичному інструменті навчився грати сам. Для мене це нонсенс взагалі, я не знаю, як це було можливо. Мене ж вирішили віддати грати на якийсь інший музичний інструмент, тільки не на скрипку. В цей момент зайшла моя майбутня викладачка, поговорила з нами.

Інформаційний Хмельницький: - І вирішили, що це буде саме скрипка?

Антон Вараниця: - Так, і вирішили, що для мене це оптимальний варіант. Так як батько грав на скрипці, то зможе щось пояснити, допомогти.

Інформаційний Хмельницький: - Яку освіту ти отримав після закінчення школи?

Антон Вараниця: - В мене середня музична освіта, я закінчив музичне училище, а вищу освіту отримав в Хмельницькому національному університеті, по спеціальності «прикладна математика». Ми вирішили, що мені потрібна ще і технологічна освіта, окрім музичної. Я не мав стовідсоткової впевненості в тому, що стану музикантом. Розумію, що в майбутньому, ці напрями можна буде поєднувати, адже комп’ютери зараз застосовуються майже усюди, і у музиці також.

Інформаційний Хмельницький: - Під час свого навчання у ХНУ, чи мав ти досвід виступу на концертах, чи приймав участь у фестивалях?

Антон Вараниця: - Коли навчався, потрошки займався скрипкою. Грав у народному колективі «Юність Поділля», з цим колективом їздив в Європу. Взагалі вважаю, що це скрипка завела мене в Європу, вивела в світ. Завдяки цьому музичному інструменту я потрапив до ансамблю. Мені це принесло нові емоції, після європейської подорожі я зрозумів, що є дуже темпераментні країни, такі як Іспанія, Італія. Особливо мені сподобалася Іспанія, цікаві люди, у яких музика - темпераментна і весела. А в Парижі досить романтично.

Інформаційний Хмельницький: - Де можна почути твою гру?

Антон Вараниця: - Нещодавно я грав на вул. Проскурівській, буквально місяць тому. Виконував декілька композицій. У червні чи липні, на якесь свято, я довго грав. Це було після подорожі до Китаю.

Інформаційний Хмельницький: - В Китай завела тебе робота?

Антон Вараниця: - В Китай мене також завела скрипка, якби це банально не звучало. Це була робота музиканта. Найкраща робота, це високооплачуване хобі. Я там пробув три місяці.

Інформаційний Хмельницький: - Які враження залишилися від подорожі?

Антон Вараниця: - Це зовсім інша країна, люди, в принципі, привітні, проте зустрічаються різні особистості. Китайці скромні та сором’язливі.

Інформаційний Хмельницький: - Ти володієш китайською мовою?

Антон Вараниця: - Ні.

Інформаційний Хмельницький: - Як тобі було опинитися в країні, мови якої ти не знаєш?

Антон Вараниця: - Якщо без перекладача, то звісно, важко. Але в нас був перекладач, нам китаянка перекладала на російську мову. Звісно, було багато ситуацій, коли ми опинялися без перекладача, то було дуже важко, бо мало хто з китайців знає англійську.

Інформаційний Хмельницький: - З чого ти черпаєш своє натхнення? Чи виконуєш ти власні композиції?

Антон Вараниця: - Поки що я граю в основному відомі композиції, хоча розумію, що міг би вже потрошки починати писати свою музику. Але вважаю, що до цього треба ще трохи знань набратись в аранжуванні, композиції. Зараз я роблю переробки, тобто «Cover version». А гру можна почути на багатьох концертах міського рівня.

Інформаційний Хмельницький: - Ти відвідуєш концерти інших виконавців?

Антон Вараниця: - Час від часу, коли проводяться міські свята. На «Океан Ельзи» я ходив. Нещодавно біля к-т ім. Т.Г. Шевченко виступали цікаві гурти.

Інформаційний Хмельницький: - А виступ «Illusions» відвідував?

Антон Вараниця: - Так, це в принципі мої знайомі, друзі зі Львова. Ми їх приймали. Також є в нас така підростаюча виконавиця, як Марина Круть, бандуристка, мені до вподоби, як вона грає.

Інформаційний Хмельницький: - Чи є в тебе улюблені композиції?

Антон Вараниця: - Як таких, їх немає. Проте я полюбляю виконувати рок, фанк.

Інформаційний Хмельницький: - В нас зараз дуже поширеними стали передачі, які дозволяють розвиватися молодим талантам. Чи плануєш ти прийняти участь у таких шоу?

Антон Вараниця: - Наприкінці літа мені зателефонував один чоловік, він запросив мене на відбірковий кастинг, і 11 вересня я його відвідав. Це був кастинг шоу «Україна має талант». Трошки пізніше буде відомо, чи пройду я.

Інформаційний Хмельницький: - Багато хто з талановитої молоді сумнівається в актуальності отримання музичної освіти, тому що вважає, що це не є прибутковою професією. Чи може прогодувати музика?

Антон Вараниця: - Я вважаю так, може. Безперечно. Але, чи можливо це в повній мірі в Україні чи в іншій країні - це вже інше питання.

Інформаційний Хмельницький: - Я знаю, що ти використовуєш таку річ, як гітарний процесор обробки звуку? Чи використовують його інші музиканти?

Антон Вараниця: - В Хмельницькому, мало хто таке використовує, мабуть ні, а в Україні, думаю, вже є такі скрипалі, які починають використовувати процесори, і пристосовувати їх до скрипки, тому що це в основному гітарні процесори. Я почав його використовувати, коли грав на акустичній скрипці. Тоді задумався над тим, що багато хто грає на акустичній скрипці, і багато чого вже зіграно, але є моменти, які на цьому інструменті зіграти важко. Набагато оригінальніше це буде зробити на електроскрипці з процесором. Це поєднання дозволяє знайти цікаві нові звуки і грати сучасну електрону музику.

Інформаційний Хмельницький: - Чого б ти хотів досягти у майбутньому?

Антон Вараниця: - Я би прагнув досягти рівня джазмена. Сподіваюсь, що колись зможу грати фанк і джаз. Я маю надію записати кліп восени, задіяти у кліпі велотриаліста Олега Гришка. Є ще безліч інших планів.
Share this article :

3 комментария:

  1. Дуже приємно, дізнатись на сторінках “Информационного Хмельницкого”, що в нашому місті є такі скрипалі, які виконують таку файну музику. Докладаючи частинку своєї душі для створення сучасної обробки класичних композицій. W.S.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонімний W.S. приємно вас бачити на сторінках "Інформаційного Хмельницького" ;)

      Удалить
  2. Антон - талант! Окрім усього - ще й гарна і чуйна людина. Ніколи не відмовляв у співпраці під час благодійних заходів нашого Центру соціальних служб. Давні знайомі. Цінуємо його і бажаємо натхнення, успіхів та людсьго щастя!

    ОтветитьУдалить

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Alina Vozna. Photography and impressions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger